muhammadnazrinzinuddin.blogspot.com

March 29, 2012

!!!Prinsip Hidup!!!


Yg nie nk ctew hepi2x la..smlm time class English lect ak tny psl PRINSIP HIDUP..nsb baik x tny aku..klu x,aku p0n x thu pew nk ckp..time class 2 mcm2x prinsip aku dgr..xbleh nk ckp ape2x kan..2 kan prinsip diorg..tpi smuanye bguih2x la..
“jangan masuk campur hidup aku kalau aku x masuk campur hidup k0”
“kuat mne p0n kte,kat luar sne rmai lgi jauh lgi kuat dri kte..pandai mana p0n kte, kat luar sne bersepah lgi yg lgi pandai dri kte..ensem mne p0n kte,kt luar sne beratur lgi org yg lgi ensem dri kte..cantik mne p0n kte,kt luar sne bertimbun org yg jauh lgi cantik dri kte..”
“dlm bnyk2x 2,ad s0rg jew yg jauh lbh sempurna dri kte semua..yg d atas sana 2..kite nie semua pelakon yg di beri skrip oleh Pengarah di atas sana”..salam!!!

No comments: